Moje podstawowe przygotowania

Jakie są moje plany przygotowań na ewentualny kryzys? I jaki kryzys mam na myśli?

1. utrata mieszkania 
2. utrata pracy
3. konieczność opuszczenia dotychczasowego miejsca zamieszkania z różnych powodów

Chodzi mi o sytuację, gdy będziemy zmuszeni porzucić z różnych powodów nasze mieszkanie na okres kilku miesięcy / kilka lub kilkanaście lat lub po prostu go stracimy. Czy potrzebny do tego jakiś ogólnoświatowy kataklizm, kryzys gospodarczy? Niekoniecznie. Chociaż można takowy założyć. 
Jak zorganizować sobie życie, gdy będziemy zmuszeni mieszkać w przyczepie/samochodzie campingowym? Czy jest możliwe mieszkanie w altance w ogródku działkowym? Czy przeżyjemy w szałasie leśnym lub pod namiotem dłużej niż kilka tygodni i miesięcy? Czy jako mieszkanie może służyć zwykły samochód osobowy? Czy można się do tego jakoś przygotować? Na większość z tych pytań odpowiadam - TAK.


Czy te przygotowania wymagają zasobnego portfela? Dobrze by było. Ale to konieczne nie jest. Jakie przygotowania mam na myśli? O tym właśnie na tej stronie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwuj przez e-mail

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *