czwartek, 24 sierpnia 2017

RTV w celu ewakuacji (po kolejnych zmianach)

Dobór urządzeń RTV w pełni jest zależny od możliwości samej instalacji oraz subiektywnych potrzeb. Swego czasu miałem tutaj telewizor, netbook telefon działkowy, radia... Telewizor musiałem sprzedać. Netbook też poszedł w dobre ręce. Nie jest mi tutaj aż tak potrzebny, odkąd zdecydowałem się na zakup nowego telefonu (mniejsza o firmę, po prostu niskobudżetowy smartfon z androidem). Smartfon ten całkowicie mi wystarcza jako urządzenie do komunikacji, odtwarzacz filmów i muzyki, przeglądarka internetowa oraz aparat fotograficzny. No normalny typowy smartfon po prostu. Wobec tego całe moje RTV altanki to radio oraz telefon, który mam przy sobie a dodatkowo awaryjnie poczciwa stara nokia, o której już pisałem.
Najważniejszy sprzęt RTV. Radio. Bardzo dobrze mi się sprawdza. Foto sierpień 2017.
Oto moje całe RTV altankowe. Dwa radia oraz działkowy telefon. Foto sierpień 2017 

Czy trzeba mi więcej? Nie. Na karcie SD ( w sumie dwóch kartach) mam podstawowy backup danych (zdjęcia, dokumenty na jednej karcie) oraz zasoby multimedialne (muzyka i filmy na drugiej karcie). Druga wersja backupu jest też na karcie SD telefon działkowego. Możliwość posłuchania radia oraz obejrzenia ciekawych (z mojego punktu widzenia) filmów w zupełności mi wystarczy. Przyznam oczywiście, że w ciągu pierwszego tygodnia pobytu brakowało mi telewizji. Ale o tym w innym wpisie. Najważniejszym urządzeniem RTV jest w altance radio. Na co dzień ot tak – posłuchać muzyki, odsłuchać wiadomości, czyli zwyczajnie dla rozrywki oraz dostępu do informacji. Uznałem, że odbiornik radiowy jest tak ważnym urządzeniem, że posiadam dwa – tak na wszelki wypadek awarii jednego z nich. Nie są to jakieś cuda techniki. Ot zwykłe radyjka. Mają po prostu grać a nie wyszukiwać mi kanały z całego świata i najlepiej jeszcze kontaktować mnie z odległymi pozagalaktycznymi cywilizacjami. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ANGIELSKI Lubin

ANGIELSKI Lubin
Centrum Językowe Harvard

Obserwuj przez e-mail

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *