Terminarz siewu, sadzenia i zbiorów wybranych warzyw

W tym wpisie oddaję Czytelnikom plik, w którym postarałem się zestawić najważniejsze informacje dotyczące siewu, sadzenia i zbioru w mojej ocenie podstawowych warzyw. W pełni zdaję sobie sprawę, że takie tabelaryczne zestawienie nie jest w stanie wyczerpać tematu - jest to jednak fajna wskazówka, na podstawie której można sobie planować warzywniak. Taka mini ściąga - skondensowane informacje. W przypadku wielu warzyw wiele zależy od odmiany - bardzo dobrą wskazówką są więc wszelkie informacje podane na etykiecie nasion, z których i ja korzystałem robiąc to opracowanie. Powyżej grafika z tabel z dokumentu. Warzywa pogrupowałem według rodzin botanicznych. Czemu ma to znaczenie, pisałem chociażby w tym wpisie





Udostępniam także dokument w formie odt, doc, pdf. Licencja dokumentu ;-) - nazwijmy ją MIRCC - Masz i rób co chcesz. Udzielam pełnego pozwolenia na kopiowanie, rozpowszechnianie, modyfikowanie, dalsze rozpowszechnianie... Można przy dalszej publikacji tego dokumentu umieścić informacje o moim autorstwie, ale nie będę tego wymagać. Jeśli ktoś z Czytelników uzna, że dokument warto poprawić - proszę bardzo. Masz Drogi Czytelniku jakiś szablon - poprawiaj jak Ci się podoba, modyfikuj, jak chcesz, rozpowszechniaj jak Ci się podoba. 

Poniżej link do dysku google, z którego można pobrać dokument.

Komentarze

  1. Elegancko, dziękuję za takie przejrzyste zestawienie. Już wydrukowane, niedługo zabieram się za przekonanie grzadek. Pozdrawiam serdecznie Sz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się przyda. Proszę pobierać, drukować i używać wedle potrzeb.
      Pozdrawiam i udanego roku.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dzień dobry, miło mi Cię gościć na moim blogu.