Wykładzina dywanowa zamiast materaca lub maty do spania

W mojej ocenie wykładzina dywanowa jest fajną alternatywą dla materaca lub maty do spania w altance działkowej. Dlaczego na działce nie mam "normalnego" łóżka, pościeli, poduszek...? To by się tam nie sprawdziło- powodem jest wilgoć. Więc żadne typowe domowe łóżko, ale łóżko, zrobione z płyt OSB, które jest jednocześnie schowkiem. Nie jakiś fajny materac, bo wilgoć. Nie kołdra ale śpiwory i koce. A mata do spania to właśnie wykładzina dywanowa - szerokość między 0,5 do 0,7 metra, więc zazwyczaj kupowana z końcówek, czyli dość tanio. Wygoda leżenia na tym w sam raz. 

Wykładziny dywanowe w sklepie Komfort

Końcówki z rolki o znacznie obniżonej cenie

Koszt... tak niewielki, że można sobie pozwolić na jej wyrzucenie po roku lub dwóch, gdy stwierdzę, że obecna niezbyt ciekawie już pachnie. Ostatnio przy okazji udało mi się kupić taką końcówkę.

Kupione, za dwie dychy mam dwie maty

Koszt widoczny. A z tego będą spokojnie dwie maty do spania. 

Komentarze

  1. Wykładziny Warszawa to propozycja dla mieszkańców stolicy, którzy poszukują wysokiej jakości rozwiązań podłogowych zarówno do swoich domów, jak i miejsc pracy. Dzięki bogatej ofercie, klienci mogą wybierać spośród różnorodnych wykładzin dywanowych, PCV czy przemysłowych, które będą pasować do indywidualnych potrzeb i preferencji. Specjaliści z Warszawy służą profesjonalnym doradztwem w zakresie wyboru odpowiedniej wykładziny, a także oferują usługi montażowe. To kompleksowe podejście gwarantuje satysfakcję i długotrwałe zadowolenie z wyboru.




    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzień dobry, miło mi Cię gościć na moim blogu.