Fotorelacja z mini wędrówki w podmiejskim lesie koniec lutego 2020

Bez zbędnego pitolenia. Po prostu fotorelacja z malutkiej wędrówki w lasku za Parkiem Kultury i Wypoczynku w Słupsku. Pogoda względnie dopisała, kolorystyka nieba także. Niektóre zdjęcia z opisem, niektóre bez opisu.







Tutaj rośnie sobie szalej jadowity. Wiem, że tu rośnie, niestety nie znalazłem tego dnia.


Coś nowego, ostatnio, gdy tu byłem tego czegoś nie było

Tradycyjna trasa i przy okazji miłe wspomnienia z czasów studenckich , gdy byłem piękny i młody

Nie mnie jedynego łabędź zaciekawił jak widzę

Oto łabędź


Sobie spacerek ptaszynka urządziła


Ten czerwony budynek to kiedyś "Żaczek" - bar , teraz sklepik









Ławeczka terenowa i oczywiście stos butelek musi być

Ognisko, mieszane uczucia - to jest przy lesie, ale z drugiej strony blisko woda do gaszenia

Hm...Obozowisko?


Teraz kilka zdjęć nieba około godz 17, zbliża się zachód słońca. Więc podziwiam, odpoczywam i przy okazji fotografuję. 










Przynajmniej raz w tygodniu staram się wyjść na taki dłuższy spacer. Dzięki temu ładuję akumulatory psychiczne. Przy okazji obczajam co już sobie rośnie, co jeszcze nie.

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Hm... Masz na myśli taki teren do podziwiania piękna przyrody, czy może podobne do zdjęcia obozowiska ;-) ?

      Usuń

Prześlij komentarz

Dzień dobry, miło mi Cię gościć na moim blogu.