Alejki działkowe w połowie sierpnia 2021

 Zapraszam na fotorelację ze spacerku po alejkach działkowych. Fotorelacja plus kilka słów o niektórych zdjęciach, które są dla mnie inspiracją w przyszłości. Zapraszam w mój malutki świat. 

Jeden z sąsiadów wykorzystał stelaż namiotu foliowego jako podpora dla ogórków. Ciekawa i prosta opcja. 

O... Pigowiec. Też będę chciał na działkę wprowadzić. Nawet w tm roku próbowałem sadzonki zrobić. Niestety nie udały się. 

Trawnik na alejce działkowej - jak widać jest tu jastrzębiec kosmaczek. 

Wiem, że może sie okazać inwazyjny. Jednak pod czereśnią może by się sprawdził. 

Świetnie wyprowadzone wejście do jednego z ogródków sąsiada. 


Przyjrzałem się z bliska jak zrobione - ciekawe. A teraz już po prostu galeria zdjęć. Alejki działkowe...


















Pięknie tam... Uwielbiam co jakiś czas zrobić sobie taki spacerek. Pozdrawiam. 


POWRÓT DO STRONY GŁÓWNEJ

Komentarze

  1. Mój pigwowiec rośnie, ale drzewko pigwy załatwił zająć :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pigwowiec - cenny owoc. Zebrany przed zimą spokojnie poleży. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dzień dobry, miło mi Cię gościć na moim blogu.