Przejażdżka rowerowa w okolicy działek oraz prezentacja turbiny wiatrowej - koniec października 2021

Pod koniec października wybrałem się w dalsze okolice działek rowerem. Trasa obejmowała drogę do Strzelina oraz powrót na działkę. Zdjęcia wstawiam w kolejności ich robienia z trasy, bez ich segregowania. 




































Teraz krótki filmik prezentujący okolice turbin wiatrowych w okolicy Bierkowa. Przyznam szczerze. chyba pierwszy raz w życiu byłem pod wiatrakiem. 


Piekne tam były widoki i dość ciekawy klimat dźwiękowy. Z jednej strony minimalny szum lasu, z drugiej odgłos działającej turbiny. Powrót do domu w godzinach wieczornych. Miałem tego dnia jechać na działke, przekopać kawałek poletka. Zdecydowałem jednak, że sobie przejaźdżkę zafunduję.


POWRÓT DO STRONY GŁÓWNEJ


Komentarze

  1. Świetna relacja, super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to są te czerwone bobki/owoce/jadalne ? Widuje to w, lesie i ciekawie wyglądają.
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owoce konwalii majowej. Niejadalne, toksyczne. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Prześlij komentarz

Dzień dobry, miło mi Cię gościć na moim blogu.