Róże w mieście już mają rozwijające się pąki liściowe - zwiastun zbiorów

 Wczesną wiosną przyglądam się niektórym roślinom w mieście. Właśnie zazwyczaj pod koniec marca i w kwietniu. Kwitnące w mieście mniszki są dla mnie sygnałem, że niebawem pojawią się w okolicy działki. Rozwijające się pąki liściowe róż sa dla mnie sygnałem, że w ciągu najbliższego tygodnia dwóch trzeba się szykować do zbiorów. 

Róża pomarszczona na terenie miasta. Gdyby w takim stadium była przy dzialkach - idealna do zbioru. 

Jakaś inna róża, też w mieście. 







Jak widać - pąki liściowe róż w mieście już są rozwinięte. To oznacza, że za tydzięń dwa będą do zbiorów w okolicy działek. Zbliża się więc dla mnie kolejny sezon herbaciany. Ale to za tydzień lub dwa. Okaże się z resztą w weekend.


POWRÓT DO STRONY GŁÓWNEJ 


Komentarze