Pasta grochowo czosnkowa

Prosty w wykonaniu dodatek do chleba - zamiennik humusu, pasta grochowo - czosnkowa. Do jej zrobienia potrzebujemy gotowany groch, czosnek, cebulę, sól oraz pieprz. Proporcje wedle uznania, ilość czosnku wedle upodobań. Groch gotujemu do miękkości w osolonej wodzie. Czosnek obieramy i przepuszczamy przez maszynkę do mielenia mięsa, następnie przez maszynkę przepuszczamy ugotowany groch. Mieszamy, ewentualnie doprawiamy, dodajemy oleju lub oliwy i gotowe. 

Oto składniki - namoczony groch, czosnek oraz cebula. 

Groch ugotowałem w osolonej wodzie, cebulę oraz czonek obrałem. 

Czosnek oraz cebulę zmieliłem w maszynce. 

Następnie zmieliłem ugotowany groch.

Wymieszałem. 

Doprawiłem pieprzem, dodałem oleju i ponownie wymieszałem. 

Propozycja podania - pasta grochowa do chlebka na kolację lub śniadanko. 

Ta pasta jest świetnym dodatkiem do chleba. Najdłużej w jej przygotowaniu trwa moczenie grochu - jednak ten problem można rozwiązać mrożąc namoczony groch wcześniej w większej ilości, wtedy zrobienie tej pasty zajmie nam może pół godziny. 


POWRÓT DO STRONY GŁÓWNEJ

Komentarze