Podsumowanie drugiej połowy czerwca 2023 na działce

 Niestety nie miałem zbyt wiele okazji na wyjazdy na działkę w czerwcu - odbiło się to oczywiście na "ilości" wykonanych zadań - miałem zdecydowanie więcej planów. Wyszło, tylko to co konieczne i to też nie wszystko. Roboty od groma, liczę na to, że w lipcu nadrobię - mam trochę wolnego. Niestety byłem zmuszony zlikwidować jedną z grządek - próba ratowania bieżących upraw przed chwastami zakończyła się niepowodzeniem - co tu ściemniać - czasu zabrakło. 


Grządka po częściowym odchwaszczeniu
Grządka przekopana, wyrównana i obsadzona. 
Teraz będą tam rosnąć dynie i cukinie. Znacz - no posadziłem, a czy będą rosnąc to czas pokaże. Niestety coś ogólnie dyniowate w tym roku (zarówno ogórki jak i dynie) jakoś nie wychodzą - o dziwo, bo to zawsze było dla mnie warzywo pewnik. 

Płynny kompost użyty i nowy nastawiony. Tym razem obecny nawóz poszedł na por i ogólnie na warzywa cebulowe. 

Gotowy płynny kompost.
Warto przez jakąś ściereczkę a najlepiej rękawiczki z nim się obchodzić. 

Oczywiście nowy nastawiony - z chwastów i pokosu trawy. Kolejny to już trzeba będzie z wrotycza zrobić - na szkodniki. 

Komentarze