Majowe zbiory zielska na herbatki oksydowane - ep 1

  W czasie weekendu majowego wybrałem się na zbiory różnych surowców na herbatki oksydowane. Docelowo miałem zebrać przede wszystkim liście malin, jeżyn oraz róży. Niestety z różą, z której zawsze zbierałem liście coś się niefajnego stało. Jakby ją ktoś czymś popryskał, podlał lub coś innego. No liście takie jakbny poparzone - zdrowo nie wyglądały. Zaniechałem więc w tym roku z niej zbiorów. Teraz zbiorów tego dnia - za działką, między działkami a Nowym Cmentarzem. 






Jedno ze stanowisk zbiorów liści malin

Fotka an zbierany surowiec - liście maliny

A tutaj jeżyna

Znowu jeżyna


Zbierałem też liście razem z pączkami kwiatowymi jarzębu pospolitego. 

Surowiec zberany - malina, języna, jarząb

Teraz w domu tydzień roboty z tym. Może ciut mniej. Najpierw niech to sobie zwiędnie. A później reszta etapów produkcji. Oczywiscie będę je opisywać przy okazji każdego z tych agtunków herbatek Ale to za jakiś tydzień. 

Komentarze